13 septembrie, 2015

O noua poveste...in trei!



Povestea incepe in luna decembrie a anului trecut cand am aflat, cu putin timp inainte de Craciun, ca vom fi...trei! Cochetam cu ideea de a avea un bebe, zambete tampe ne apareau pe fata cand abordam subiectul dar ramanea la stadiul de idee pentru ca vietile noastre se intersectasera de scurt timp si ratiunea ne spunea sa mai asteptam.

Pregatiti sau nepregatiti, nu mai conteaza! Ne-am bucurat tare cand am aflat: el a ras aproape douzeci de minute in continuu, eu as fi spus tuturor doar ca...era patru dimineata si a trebuit sa mai astept.

Mi-am imaginat o sarcina ca-n filme, cu multa miscare,  activitati impreuna cu el si cursuri peste cursuri pentru a fi pregatita in marele moment. A fost exact invers: au fost luni de stat in pat, perfuzii, deznadejde, sperante, temeri, intrebari, zambete si multa incredere. Incredere ca va fi bine, incredere unul in celalalt si incredere ca vom trece peste toate provocarile aparute in cele 9 luni. Bebe e deja aici si fiecare zi e plina de zambete si iubire!  Acum stim ca impreuna suntem mai puternici si nu e nevoie de “pregatire suplimentara” pentru a intampina surprizele vietii.
               
Sunt curioasa cum va decurge povestea noastra si va astept sa impartasim impreuna experientele noastre si ale voastre!
            

2 comentarii:

  1. Buna Alice ! Sa-ti traiasca minunea mica iar viata sa-ti ofere clipe minunate pe care sa le scrii cu multa iubire in povestea vietii voastre !

    RăspundețiȘtergere